فن ویدئو پروژکتور (fan)

فن ویدئو پروژکتور (fan)

یکی از قطعات پروژکتورها فن ویدئو پروژکتور (fan) می باشد. این قطعه که وظیفه خنک کردن و تهویه دستگاه ها را دارد یکی از قطعات مهم به شمار می رود. چرا که حتی یک اختلال کوچک دستگاه در کارکرد آن باعث خاموش شدن ویدیو پروژکتور می شود.

ارور فن ویدئو پروژکتور (fan)

یکی از عیوب رایج در تعمیرات ویدئو پروژکتور ارور فن دستگاه یا ارور تمپ می باشد. هرگاه یکی از فن های دستگاه به دلایل مختلف مثل گیرکردن گرد و غبار یا شی خارجی در پره های فن، خرابی یکی از فن ها، شکسته شدن فن، قطع شدن سیم فن و یا کاهش دور فن (دور فن منظم و ثابتی نداشته باشد و یا از کار بیفتد، باعث می شود که دستگاه ارور فن و یا در بعضی دستگاه ها به دلیل داغ شدن با ارور تمپ مواجه شویم.

هر ویدئو پروژکتور از تعداد مختلف فن باتوجه به مدل دستگاه تشکیل می شود که برای اینکه دستگاه درست کار کند باید تمام این فن ها سالم باشند.

هرگاه ویدئو پروژکتور شما با یکی از ارورهایی که ذکر کردیم مواجه شد، در اسرع وقت ویدئو پروژکتور را به مرکز تعمیرات برسانید. چرا که برطرف نکردن این ارور می تواند.خسارت بسیار سنگین تری مثل سوختگی لامپ را ایجاد کند. همکاران ما در بخش فنی میس پروژکتور آماده خدمت رسانی به شما هستند.

بخش فروش فن ویدئو پروژکتور

بدون دیدگاه

نظری ارسال کنید